איטום גגות מחיר – טיפים ומחירים של איטום גגות

תוכן עניינים

איטום גגות מחיר

איטום גגות מחיר – שלב אחד לפני

השיטות השונות לאיטום הגג

ישנן מספר רב של שיטות שונות לאיטום גגות כגון: זיפות הגג, יריעות ביטומניות, חומרים אקרילים, חומרים בטומנים משחתים, חומרים פוליאוריטנים משחתים ועוד.

חומרים בטומנים משחתים וחומרים אקרילים אינם מיועדים לשטחים גדולים, כאשר ההבדל בין השניים הוא שחומרים בטומנים משחתים מיועדים לתיקונים מקומיים ואילו חומרים אקריליים נשתמש בגגות בעלי שטח קטן כמו מרפסות, גגונים וכו.

החומרים הפוליאוריטנים המשחתים אלו חומרים שנכנסו ממש לאחרונה אל התחום והם מתאימים לגגות בעלי רטיבות מתמשכת בזכות העמידות הגבוהה שלהם לרטיבות. אמנם, עדיין אין לדעת כיצד חומרים אלו יגיבו במבחן התוצאה לאורך זמן בעקבות הזמן המועט בו נעשה בהם שימוש.

החומרים המומלצים ביותר לאיטום גגות של בתים פרטיים ומבנים גדולים למיניהם אלו הם היריעות הביטומניות וזיפות הגג המוכר והידוע.

איטום גגות באמצעות זיפות

כשמדובר באיטום גגות מחיר הוא עיקרון שרובנו ניקח בחשבון. זיפות גגות עונה על הצורך לשמור על התקציב בהצלחה יתרה ולא מאכזב גם במבחן האיכות.

העבודה במשך הזיפות מאוד פשוטה, מהירה ונטולת התעסקויות מעכבות למיניהן. השיטה הראתה לנו לא פעם במשך השנים את האמינות שלה והיא הנפוצה ביותר בישראל למבנים פרטיים.

שיטה זו יעילה במיוחד כיוון שניתן להטמיעה בכל גג, מורכב ככל שיהיה. גם לגגות בעלי דודי שמש או יחידות מיזוג רבות ניתן לבצע עבודה זו בקלות ובאפקטיביות רבה.

אמנם, לשיטה זו מספר חסרונות משמעותיים – למרות החוזק והעמידות, היא מתבלה בצורה יותר מהירה משיטת היריעות הביטומניות ונדרש לקיים לאחר מכן סיוד והלבנת הגג.

רבים טוענים שזיפות מחדש נדרש להתבצע לאחר שנתיים עד שלוש שנים.

אך ברוב המקרים יש לבצע בדיקה שנתית למצב הגג והזיפות.

איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות

יריעות ביטומניות מורכבות מתערובת של גומי וחומר פלסטי והינה אחת הפתרונות האיכותיים והיעילים ביותר כשמדובר באיטום הגג.

שיטת היריעות הביטומניות היא היקרה ביותר ועם זאת גם העמידה והאיכותית ביותר אשר מחזיקה מעמד לאורך שנים.

חשוב לציין כי שימוש בשיטה זו מצריך ניקוי יסודי של הגג והסרת חפצים שמוברגים לגג, דודי שמש ויחידות מיזוג כאלו ואחרות טרם תחילת העבודה.

בעקבות המחיר הגבוה ותהליך ההתקנה המורכב, שיטה זו אף מחייבת שיקול והתייעצות מול מומחה בתחום ואילו התוצאה הסופית היא הטובה ביותר אליה ניתן לשאוף כשזה מגיע לאיטום הגג.

איטום גגות מחיר למטר

מחיר לשיטת זיפות גג:

באיטום גגות מחיר האיטום בשיטת הזיפות הוא זול משמעותית ביחס לשיטות השונות וינוע בין 20-45 ש"ח למטר

מחיר לשיטת יריעות ביטומניות:

ביריעות ביטומניות ישנם שני סוגים לשימוש – עובי 4 מ"מ ועובי 5 מ"מ.

ישנו הבדל בין המחירים,  רוב בעלי המקצוע משתמשים בעובי 5 מ"מ, אך יש לציין כי לא מומלץ להשתמש ביריעות בעובי 4 מ"מ ויש אלו המתמחרים זאת באותו האופן – חשוב לוודא מול בעל המקצוע שהוא משתמש ביריעות בעובי 5 מ"מ בלבד.

המחיר ליריעות ביטומניות (5 מ"מ) נע בין 85-120 ש"ח למטר.

כתבות נוספות

מעוניינים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית עוד היום ?

השאירו פרטים וקבלו הצעה משתלמת עבורכם !

צריכים מומחה איטום?

קבלו הצעה משתלמת עבורכם עוד היום!

עד 1000₪ הנחה למגיעים דרך האתר.

 

טכנופלקס – חברה עם מעל 15 שנות ניסיון

ועד 10 שנות אחריות על העבודה!