איש איטום מומלץ

תוכן עניינים

איש איטום מומלץ לביצוע כל עבודות איטום

יש כל כך הרבה אפשרויות איטום היום: זיפות, יריעות ביטומניות, חומרים אקריליים או פוליאוריטנים. אז נכון, אנחנו אמורים להיות שמחים על כך שיש כל כך הרבה אפשרויות שמתאימות להרבה גגות והמון מקרים! אבל איך נדע במה לבחור? איך נוכל להיות בטוחים שלא עובדים עלינו? שאיש האיטום הוא מקצועי ואמין? איך לזהות חאפרים מתחום האיטום ומה הכי כדאי לעשות לפני שנגשים לקבלן איטום באופו כללי?

כל מה שרציתם לדעת על איטום גגות מחכה לכם ממש כאן בהמשך! 

השיטות הכי נפוצות של קבלני איטום לא מקצועיים 

מחיר זול? עבודה עוד יותר זולה!

מקרה מאוד נפוץ שקורה בבנייני מגורים הוא כזה: הם מבקשים הצעת מחיר מ2 או 3 קבלנים. אחד מביא להם הצעה של 10,000 ₪, השני מביא להם הצעה בחצי מחיר והשלישי נותן הצעה קרובה להצעה של הקבלן הראשון. במי יבחרו דיירי הבניין? כמובן, בקבלן הכי זול. הקבלן הנבחר מגיע לזפת את הגג כמו כל איש מקצוע: הוא חימם את חבית הזפת, אטם את הגג, קיבל את כספו והלך לדרכו.
בקרוב מאוד דיירי הבניין יגלו שלא נעשה איטום בגג כלל וכלל. מקרים רבים כמו אלו התגלו בסוף כתרמית אחת גדולה. ישנם "בעלי מקצוע" חאפרים שהמציאו לעצמם שיטה. הם מערבבים זפת עם מעט חומר ולאחר מכן צובעים הכל בלבן. לדיירים אין שום מושג איזו פעולה נעשה על הגג שלהם, מה החומרים בהם השתמשו והאם הוא עבד "טוב" או לא. 

תמיד תזכרו, מי שמציע לכם איטום גג במחיר זול מידי – חוסך בחומרים או עושה עבודה גרועה ולא מקצועית. אין איטום גגות בחינם או בהתנדבות! 

על איטום גג "חד פעמי" כבר הספקתם לשמוע?

אנחנו בטוחים שהמשפט הזה תופס על כל עבודה של איש מקצוע: מקצועיות העבודה נבחנת לאורך זמן. כבר שמענו על מקרים שבהם בעל מקצוע ביצע עבודת איטום ומאז נעלמו עקבותיו. והאחריות? נעלמה ביחד איתו. 

טכנופלקס קבלן איטום מתוודה ואומר "עבודה של איטום הגג דורשת הוצאה לא קטנה של כסף וזו עבודה שדורשת הרבה אנרגיה וזמן". לכן חשוב לפנות לקבלני איטום מקצועיות ומומלצים! אחד כזה שלא יפחד להישאר אחרי הגשם הראשון. 

אל תתביישו לשאול קבלנים על המלצות, על העבודה שלהם, על תהליך האיטום, על החומרים. ככל שתשאלו יותר תוכלו לבחון את בעל המקצוע בצורה טובה יותר! 

ובשביל לשאול שאלות טובות, צריך גם לדעת לפחות בגדול על מה שקבלני איטום עושים. 

כל שיטות האיטום האפשריות לגג

כשאנחנו מדברים על איטום גג חשוב להבין שהחוכמה היא לא בחור בחומרים הכי יקרים או בשיטה הכי מהירה או קלה. צריך ממש לחשוב ולהתאים את סוג הגג לסוג האיטום שהולך להתבצע. איך תוכלו לדעת מה החומר הנכון לאיטום הגג הספציפי שלכם? בדיוק בשביל זה פירטנו לכם כאן על כל שיטות האיטום שקיימות כיום, מה היתרונות והחסרונות של כל שיטה ומה הכי מתאים לאיזה מקרה. 

יריעות ביטומניות – השיטה היעילה המובילה בתחום:

טכנופלקס קבלן האיטום שלנו אוהב להשתמש בשיטה הזו. נכון היא יקרה ולעיתים לא מתאימה, אבל כשהיא כן היא פשוט מעולה! האיטום עצמו מתבצע בתהליך של הלחמת היריעות אל קצוות הגג ולאחר מכן אחת אל השנייה עד שנוצר סוג של שטיח ענק שמכסה את הגג בשלמותו. איטום הגג על ידי יריעות ביטומניות נעשה בשלושה מקרים עיקריים: שכבת חיזוק נוספת על יריעות ישנות, גג שעבר זיפות שנחשק, על גבי גג חדש שהבטון בו חשוף ולא עבר איטום כלל. 

אם אתם מתכוונים לעשות ריצוף מחדש של הגג לאחר עבודת האיטום – תנו לנו להרגיע אתכם, אין חשיבות לצבע היריעות. במידה והגג משותף לכל הבניין ואין כוונה לשפץ אותו לאחר מכן, כדאי לשים לב שקבלן האיטום משתמש ביריעות ביטומניות בצבע לבן. היריעות הלבנות הן למעשה אפורות, הן מצופות בחומר שנקרא אגרגט ותפקידו לשמור על היריעות מפני נזקי השמש החמה והישירה שהן סופגות מידי קיץ. 

מחירו של איטום גג על ידי יריעות ביטומניות ישתנה בהתאם לתוואי הגג וגודלו. ככל שהגג יהיה גדול יותר כך המחיר לפי *מטר* ירד. ממש כמו בבד. ככל שבגג עצמו יהיו יותר "מכשולים" וחפצים כמו: מזגנים, דודים, לוחות קולטי שמש, כך תידרש יותר עבודה של חיתוך והלחמה של היריעות וכמובן שהדבר יוזיל את מחיר עבודת האיטום.
לדוגמא: גג חדש בגודל של 60 מטר ללא מכשולים יעלה בין 5000 ל6500 ₪.
איטום גג ישן באותו הגודל בדיוק פלוס מכשולים ואלמנטים נוספים על הגג יעלה בין 9000 ל11000 ₪. 

על העבודה תוכלו לקבל כ10 שנות אחריות.

איטום באמצעות זיפות

הזפת השחורה והשנואה עלינו היא השיטה המיושנת ביותר לאיטום גגות אבל עדיין מאוד יעילה ונפוצה בשוק. היא מתאימה לגגות שיש בהם הרבה מכשולים ואלמנטים כמו דודים, מזגנים, קולטי שמש, ציוד וכו'. בגלל מחירה הנמוך יחסית היא נפוצה בבנייני מגורים רבי קומות ודיירים. היא פחות יעילה מאיטום באמצעות יריעות בכ45% בערך אבל האיכות שלה גם היא בהתאם. על עבודת זיפות גגות תוכלו לקבל עד 5 שנות אחריות והיא דורשת תחזוקה שנתית בכל קיץ. 

חומרי אקריל אלסטיים לאיטום הגג

חומר איטום אלסטי ואקרילי הוא חומר לבן שאפשר להתיז או למרוח על גבי הגג. איטום בחומרים כאלו מתאים לגגות קטנים או חדשים שעדיין לא התבצעה עליהם עבודת איטום. החומרים הנפוצים ביותר נקראים מאסטר גג או מולטיגג.
שיטת איטום זו זולה יותר מהיריעות הביטומניות בכ15% אבל לפני שאתם מתפתים, שימו לב: היא לא מתאימה למקומות בהם ניקוז המים אינו מושלם. המים העומדים גומרים לחומר להתקלף ולהתפורר. 

חומרים פוליאוריטנים לאיטום גגות 

חומרים אלו לא זולים בכלל. הם לפעמים יכולים לעלות יותר מיריעות ביטומניות אבל לא בטוח שהם טובים יותר מהן. שיטה זו היא מהמורכבות והקשות שקיימות והיא נפוצה בעיקר על גבי גגות כשבלתי אפשרי לבצע את הלחמה של היריעות. איטום הגג בשיטה זו נעשה באמצעות התזה והוא פשוט ומהיר מאוד. שימו לב שהקבלן מורח על גבי השכבה עוד שכבת הגנה מפני קרני השמש שתשמר את האיטום שלכם לאורך זמן. 

טכנופלקס קבלן איטום 

הכל זה עניין של תזמון ומקצועיות. בחרו את הזמן הכי מתאים לעבודת האיטום. אם תזכרו כשטיפה נופלת על ראשכם – זכרו, זה הולך לעלות לכם יותר. הביקוש לאיטום בימי החורף הקרים הוא עצום, אבל אחרי שקראתם את המאמר הזה אנחנו מקווים שיש לכם מושג קצת יותר גדול מאשר כל לקוח אחר. אני ממליץ לבצע את עבודת האיטום בגג שלכם בקיץ או בתחילתו של הסתיו ובכך תחסכו הרבה כסף, בעיות של רטיבות שיוצרות גם עובש וגוררות עבודות סיוד. 

טכנופלקס קבלן איטום מקצועי ויישר בתחום כבר הרבה מאוד שנים. הוא שם לעצמו לדגל שירות מקצועי, אדיב וטוב לכל לקוח שיקלע בדרכו. אם אתם מחפשים איש מקצוע מעולה ומיומן אנחנו ממליצים עליו מאוד! 

שיהיה לכם חורף חם, יבש וללא נזילות מיותרות.

כתבות נוספות

מעוניינים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית עוד היום ?

השאירו פרטים וקבלו הצעה משתלמת עבורכם !

צריכים מומחה איטום?

קבלו הצעה משתלמת עבורכם עוד היום!

עד 1000₪ הנחה למגיעים דרך האתר.

 

טכנופלקס – חברה עם מעל 15 שנות ניסיון

ועד 10 שנות אחריות על העבודה!