איטום גג מרוצף | כל המידע על איטום גגות מרוצפים

תוכן עניינים

איטום גג מרוצף

הגג הוא החלק הפגיע ביותר במבנה לפגעי מזג האוויר. המשטח כולו חשוף למשקעים. חדירת מים דרך האריחים אפשרית כיוון שהם אינם אטומים. התרחשות נזילה בגג מרוצף דורשת את איתורה ולצורך כך לעתים יש להסיר מרצפות ממקומן. מסיבות אלה יש להשקיע עבודה רבה באיטום הגג באופן מוחלט. איטום גג מרוצף הוא עבודה שונה בתכלית מאיטום גג שטוח או גג מכוסה רעפים, אשר נאטמים באמצעות יריעות ביטומניות, זפת וסיוד. איטום גג מרוצף הוא מלאכה מורכבת שיש לבצע באופן מדויק ויעיל על מנת להבטיח תוצאה מיטבית של איטום מלא.

שלוש הדרכים לאיטום גג מרוצף

  1. איטום הגג לפני ריצוף
  2. איטום הגג ללא הסרת האריחים
  3. איטום הגג לאחר הסרת האריחים

יש לציין כי שיטות אלה מתאימות למצבים שונים ולצרכים שונים. אנו ממליצים להיוועץ בקבלן איטום מומחה אשר יעזור לכם לגבש את שיטת הפעולה הטובה ביותר. כיצד נבחר בשיטה המתאימה? הדבר תלוי בעיקר בטיב הגג ובאופי הנזילה. במקרה של נזילה נקודתית שניתן להצביע בקלות על מקורה, ניתן לשקול איטום מקומי, מוגבל בהיקפו, שיפתור את בעיית הנזילה. חשוב להדגיש כי אין מתן אחריות על תיקונים מסוג זה.

לעומת זאת, נזילה שמקורה במספר נקודות נפרדות על גבי הגג תאלץ אותנו להסיר את אריחי הריצוף ולבצע את עבודת האיטום מתחתם. איטום גג מרוצף מקצועי מצריך עבודת הכנה, הכוללת ניקיון יסודי של כל שטח הגג, לאחר מכן הסרת אריחי הריצוף והסרת חפצים ומתקנים שיהוו מכשולים העלולים לפגוע באיטום שאנו מבקשים ליצור בגג.

איטום גג מרוצף ללא הסרת אריחי הריצוף

במידה והוחלט לבצע את עבודת האיטום ללא הסרת שכבת הריצוף יש לאתר את מקור הנזילה, לפנות אותו מחפצים ולנקותו ביסודיות. לאחר מכן מתבצעים תיקוני רובה ולבסוף מתבצעת עבודת האיטום עצמה. יש לציין כי במקרה בו קיימות בעיות נוספות ומורכבות בנושא מים וניקוז, גישה זו איננה מומלצת ליישום שכן היא איננה מקיפה אלא נקודתית ובכך לא תבטיח פתרון איטום כולל לכלל שטח הגג.

איטום גג מרוצף לאחר הסרת שכבת הריצוף

איטום גג מרוצף המתבצע לאחר הסרת שכבת הריצוף הוא מטבעו עבודה יסודית יותר מאיטום שנעשה ללא הסרת הריצוף. אולם עבודה זו היא גם מורכבת יותר. בשלב הראשון של העבודה מפנים את הגג לחלוטין מחפצים ומבצעים בו ניקיון יסודי. בשלב הבא מסירים את כל אריחי הריצוף המכסים את שטח הגג ולאחר מכן מתבצעת סקירה ובדיקה של שיפועי הגג על מנת לאתר את המקומות אליהם מחלחלים מים, וכן טיפול במרזבים – ניקוי והסדרה במקרה הצורך. אז מתחילה עבודת האיטום עצמה. לאחר ייבוש חומרי האיטום מציפים את שטח הגג במים ומוודאים שהגג אטום לגמרי ללא דליפות. אם הבדיקה בוצעה בהצלחה מבצעים ריצוף מחדש של הגג.

לקריאה נוספת אודות איטום גג מרוצף לחצו כאן

כתבות נוספות

מעוניינים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית עוד היום ?

השאירו פרטים וקבלו הצעה משתלמת עבורכם !

צריכים מומחה איטום?

קבלו הצעה משתלמת עבורכם עוד היום!

עד 1000₪ הנחה למגיעים דרך האתר.

 

טכנופלקס – חברה עם מעל 15 שנות ניסיון

ועד 10 שנות אחריות על העבודה!