איטום קירות חיצוניים – הפתרון האידיאלי בשבילכם

תוכן עניינים

בין אם מדובר בבית מגורים או בנכס מסחרי, נזילות ודליפות במבנה עשויות להיות צרה צרורה. לאורך השנים, האיטום שלנו נשחק וללא תחזוקה ראויה, האפשרות לחלחול מים אל המבנה סבירה מאוד. קבלן איטום מקצועי המתמחה באיטום קירות חיצוניים יכול לסייע לך במגוון דרכים – מאיתור מהיר של מקור הנזילה ואבחון סוג האיטום הנדרש ועד מתן האחריות על העבודה שתחזיק לאורך זמן. כדי לדעת כיצד לבחור את איש המקצוע המתאים שידע לגשת לעבודת האיטום הנדרשת באופן המקצועי ביותר, חשוב להקפיד על כמה כללי אצבע בתהליך הבחירה. כך, נוכל להבטיח לעצמנו את הראש השקט בכל הקשור לנזילות ומפגעים אחרים שגורמים נזק לקירות החיצוניים בבית.

השלבים השונים בעבודות איטום קירות חיצוניים

שלושת השלבים עליהם נפרט בהמשך מהווים חלק מתהליך איטום קיר חיצוני. אנו מפרטים אותם כאן כדי להדגים לך תהליך עבודה נכון בתהליך זה.

איתור מקור הנזילה

איש מקצוע המתמחה באיטום קירות חיצוניים מבצע קודם כל הערכת מצב חיצונית בנוגע לנזילה ומקורותיה. איתור של מקור הנזילה (אם מגיע מהגג, מהחלונות או שמא מדובר באיטום לקוי) מאפשר לבעל המקצוע לתת מענה נקודתי במינימום פגיעה בקיר.

טיפול מקומי בנזילה

לאחר איתור מקור הנזילה, מתבצע קילוף טיח נקודתי, כדי לבצע את עבודת האיטום באופן תקין.

ניקוי וייבוש הקיר

עבודת איטום מתבצעת אך ורק בסביבה יבשה ונקייה. ניתן להמתין לייבוש עצמאי של הקיר או לבצע שטיפה וייבוש בעזרת ברנר מקצועי.

הערכה מדויקת יותר לעבודה הנדרשת מתבצעת לאחר בחינה של מצב הקיר ומקורות הנזילה בשטח. בהתאם לממצאים, תינתן הצעת המחיר עבור העבודה האידיאלית ביותר לצרכים שלך ותינתן מסגרת זמנים עבור העבודה. 

ביצוע עבודת האיטום

לאחר תיאום ציפיות מול הלקוח עבור העבודה הנדרשת וקבלת הצעת המחיר, יתחילו עבודות האיטום הנדרשות. לאחר סיום עבודת האיטום עצמה, מתבצע חיפוי מחדש לקיר או השלמה של הקיר במידת הצורך, אם נגרם לו נזק משמעותי מהנזילה.

מדוע מומלץ לבחור בחברת איטום קירות חיצוניים על פני קבלנים עצמאיים?

כיום ניתן להשיג שירותי איטום כמעט בכל מקום. מקבלנים עצמאיים ואנשי מקצוע המציגים עצמם כבעלי ניסיון, לצד חברות מוכרות יותר בתחום המספקות שירותים לקהל לקוחות רחב במיוחד. אלו כמה נקודות שמומלץ לקחת בחשבון אם קיימת התלבטות בין בעל מקצוע עצמאי לבין חברה.

●       בחירה בחברה מוכרת על פני עצמאי תבטיח לך מענה אנושי ומיטבי לכל בעיה ותעניק גב לאחריות הניתנת ללא פשרות

●       חברה מתמחה במגוון פתרונות איטום באופן מקצועי ותוכל לתת את הפתרון האידיאלי לכל בעיה

●       חברה גדולה חשופה לביקורת לקוחות ופשוט יותר לעקוב אחר המוניטין שלה, שבא לידי ביטוי לאורך שנים של עבודות שהוכיחו את עצמן – נושא משמעותי במיוחד בתחום האיטום

●       כאשר אנו מתקשרים עם חברה עבור עבודות איטום שונות, זמינות הצוות לעבודות דחופות או היכולת לעמוד בלוחות הזמנים היא מכרעת. זאת מכיוון שחברת איטום מחזיקה לרוב מספר גדול יותר של בעלי מקצוע וחומרים הדרושים לעבודה שוטפת.

איטום קירות חיצוניים עושים רק עם אנשי המקצוע המובילים בתחום

בחירה באנשי מקצוע המתמחים באיטום קירות חיצוניים היא לא עניין של מה בכך. לאחר בחירת איש המקצוע, חשוב לוודא שנקבל את האחריות הנדרשת עבור עבודת האיטום. בזכות הניסיון המקצועי, הצוות המסור והקפדה מחמירה על כל שלבי ביצוע העבודה – אנו בטכנופלקס נשמח לעמוד לשירותך בכל עבודה שתידרש לך. יחד, נבין את מקור הבעיה ואת הפתרון האידיאלי הדרוש לך ונגבש את הצעת המחיר עבור העבודה שתיתן לך בדיוק את מה שרצית – עבודה איכותית שתחזיק מעמד לאורך זמן ותאפשר לך לשכוח מנזילות ומפגעי איטום אחרים בקירות. 

כתבות נוספות

מעוניינים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית עוד היום ?

השאירו פרטים וקבלו הצעה משתלמת עבורכם !

צריכים מומחה איטום?

קבלו הצעה משתלמת עבורכם עוד היום!

עד 1000₪ הנחה למגיעים דרך האתר.

 

טכנופלקס – חברה עם מעל 15 שנות ניסיון

ועד 10 שנות אחריות על העבודה!