הכול על עבודתו של קבלן איטום

תוכן עניינים

קבלן איטום מבצע איטום

"ביתנו הוא מבצרנו" וכמו שאנחנו מבקשים להרגיש בו בטוחים, נרצה גם להיות יבשים. קבלן האיטום הוא למעשה איש המקצוע אשר אחראי על יישום של חומרים ומרכיבים שונים, אשר ימנעו מרטיבות וממים את היכולות לחדור אל תוך המבנה.
קבלן איטום, אמור להחזיק בידע, בכלים ובהיכרות מעמיקה עם חומרי איטום שונים, עם צורות העבודה הנדרשות, עם התאמה של החומרים והטכניקות לסוג הפרויקט למטרתו ועוד.. 

קבלן איטום – השירותים והעבודות 


באופן כללי, כאשר פונים אל קבלן איטום המטרה היא לוודא שמגיעים לאיש מקצוע מנוסה ואמין, אשר מחזיק בכלים וביכולות ליישם איטום איכותי ומותאם אישית.
כחלק מכך, קבלן האיטום אמור להתמחות בין היתר בביצוע העבודות הבאות:
שימוש בזפת לצורך איטום של גגות ומשטחים שונים
יישום של יריעות ביטומניות מסוגים שונים – תוך התאמה לסוג הגג או המשטח
שימוש בחומרי איטום מסוגים שונים לצורך איטום חדרי רחצה וחדרים אחרים אשר חשופים לרטיבות וללחות.
איתור ותיקון של כשלי איטום כמו סדקים ועוד..
איטום של קירות חיצוניים
ביצוע של בדיקת הצפה – בדיקה אשר מתבצעת בסיום העבודה, במטרה לוודא שאין כשלים באיטום.
והרשימה עוד יכולה להיות ארוכה ולהשתנות בין קבלן איטום אחד לאחר – ולכן, לפני שבוחרים את קבלן האיטום חשוב להבין את הסיבה בגינה עולה הצורך בשירותיו ואת סוג העבודה אותה מצפים ממנו שיעשה – כאשר, בהתבסס על הפרמטרים הללו, ניתן למקד את החיפוש אך ורק בקבלני האיטום המתאימים עבור העבודה.

דגשים חשובים בבחירת קבלן איטום 


אם גם אתם מעוניינים בשירותיו של קבלן איטום, להלן מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם לבצע את הבחירה הנכונה:

  • הסמכות ואישורים – כדאי לוודא שמדובר בקבלן מומחה, אשר מחזיק בתעודות, בהסמכות המתאימות ובאישורים לביצוע העבודה. 
  • שירותים והתמחויות – חשוב לבדוק מהם השירותים המוצעים על ידי אותו הקבלן, באלו שיטות איטום הוא מתמחה ולמעשה, כל פרט אחר אשר יכול להבטיח שהוא ערוך לבצע את עבודת האיטום הנדרשת ולעשות זאת ברמה הגבוהה ביותר. 
  • ניסיון – ההמלצה היא לבחור בקבלן איטום אשר אוחז בשנות ניסיון בתחום – מה שיכול להעיד על רמה מקצועית ועל יכולות להתמודד עם אתגרים שונים אשר עלולים לצוץ בשטח.
  • אחריות על העבודה – מומלץ לוודא שהקבלן הנבחר מקפיד להעניק אחריות על עבודת האיטום אותה הוא מבצע.
  •  המלצות וחוות דעת – אם יש אפשרות לקבל המלצות וחוות דעת מלקוחות אשר השתמשו בשירותיו של אותו הקבלן והיו שבעי רצון, דבר זה יוכל להשפיע על ההחלטה ועל הבחירה. 
  • תודעת שירות – כדאי לבחור בקבלן איטום אשר שם דגש על טיב השירות, שהינו איש מקצוע אדיב ונעים וכזה המקפיד על זמינות גבוהה ללקוחותיו ומתן מענה ופתרונות איכותיים על כל בעיה אשר יכולה לעלות. 
  • הצעת מחיר – יש לבקש ולקבל הצעת מחיר מקדימה על עבודת האיטום הנדרשת ולוודא שאכן מדובר בהצעה שהינה הוגנת ותואמת את מחירי השוק.

חשוב לציין שעבודת קבלן איטום יכולה להיות מורכבת וברוב המקרים, היא גם כוללת לא מעט שלבי עבודה – כאשר, לכל אחד מהשלבים תהיה חשיבות והשפעה על טיב העבודה ועל התוצאה. מהסיבה הזאת, ההמלצה היא להשקיע את הזמן הנדרש ואת המחשבה בדרך לבחירת הקבלן המקצועי והמתאים ביותר עבור ביצוע העבודה.
כאמור, דגש על פרמטרים אלו יוכל לסייע בביצוע הבחירה האופטימאלית באותו קבלן איטום – מה שגם יכול להעיד על טיבה של העבודה אותה הוא יבצע.

אם גם אתם מחפשים אחר קבלן איטום מקצועי ומנוסה, מוזמנים ליצור קשר. 

כתבות נוספות

מעוניינים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית עוד היום ?

השאירו פרטים וקבלו הצעה משתלמת עבורכם !

צריכים מומחה איטום?

קבלו הצעה משתלמת עבורכם עוד היום!

עד 1000₪ הנחה למגיעים דרך האתר.

 

טכנופלקס – חברה עם מעל 15 שנות ניסיון

ועד 10 שנות אחריות על העבודה!