הלבנת גגות – הכל על שמירה והגנת איטום הזפת

תוכן עניינים

הלבנת גגות - הכל על שמירה והגנת איטום הזפת

הליך של הלבנת גגות מתבצע לצורך ציפוי הגג וצביעתו – כאשר, במסגרת הליך זה נעשה שימוש בחומרים אקריליים או בסיד. למעשה, בהליך הלבנת הגג יוצרים שכבת בידוד נוספת לגג, וזאת מלבד שכבת הזפת אותה יצרו בשלב המקדים.

מכיוון שצבעה של השכבה החדשה אותה יוצרים הינו לבן, שכבה זו מתאפיינת ביכולות לדחות את קרני השמש – בעוד שצבעה השחור של הזפת, גורם לפעולה ההפוכה של קליטת קרני השמש, אגירתם ופליטתם אל החדרים והחללים בדירה.

כך יוצא, שהליך הלבנת גגות אף תורם תרומה גדולה לרמת הבידוד בדירה הממוקמת מתחת לאותו הגג – מה שיכול להוביל לירידה בצריכת החשמל וכמובן, גם לחסכון כלכלי, אשר יבוא לידי ביטוי בחשבונות חשמל נמוכים יותר.

מה חשוב לדעת על הליך זיפות הגג?

זפת מהווה כבר שנים רבות את אחד מחומרי האיטום הנפוצים ביותר. לזפת יש לא מעט יתרונות וניתן להגיע באמצעותה לרמת איטום גבוהה – וזאת לצד העובדה שמדובר בשיטת איטום שהינה זולה יותר משיטות איטום אחרות.

יתרונות נוספים של איטום הגג באמצעות זפת באים לידי ביטוי בעובדה שאיטום בזפת כרוך בעבודה פשוטה יחסית. מעבר לכך, איטום גגות באמצעות זפת יכול להתאים לכל סוגי הגגות.

יחד עם זאת, חשוב להיות מודעים לעובדה שלאיטום באמצעות זפת יש גם חסרונות.

בין היתר, הזפת מהווה כחומר בעל רגישות לקרני השמש ובנוסף, הזפת איננה מתאפיינת ביציבות גבוהה – מה שיכול לגרום למצבים של אובדן הקשיחות והיווצרות של חורים אשר יפגעו עם הזמן באיכות האיטום.

מהסיבות הללו, כאשר אוטמים את הגג בזפת, נהוג בשלב שלאחר מכן לבצע הלבנה ובצורה כזאת להבטיח תוצאה איכותית ועמידה.

כאן חשוב לציין, כי ניתן לבצע הלבנת גגות גם בגגות אשר נאטמו באמצעות יריעות ביטומניות – אומנם יריעות אלו נחשבות כבעלות עמידות גבוהה בפני קרני השמש, אך יכולים לעלות מקרים בהם יעלה הרצון לבצע גם הלבנה.

הלבנת הגג – החומרים המשמשים לצורך המטרה

כאמור, ברוב המקרים החומר בו נעשה שימוש לצורך הלבנת גגות הוא הסיד. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הודות לטכנולוגיות מתקדמות, בלא מעט מקרים נבחר לעשות שימוש דווקא בצבעים אקריליים – אשר נחשבים כבעלי עמידות גבוהה במיוחד.

ישנה חשיבות גבוהה לסוג החומר בו יעשה שימוש לצורך ההלבנה – כאשר, במקרים בהם השימוש יהיה בחומר אשר נחשב כבעל איכות ירודה או כזה אשר אינו עומד בתקנים המבוקשים, מידת הנזק אשר ייגרם עלולה לעלות על התועלת.

לכן, כאשר בוחרים חברה אשר תבצע את עבודת הזיפות וההלבנה ההמלצה היא לשים דגש לא רק על הרמה המקצועית והניסיון, אלא גם לברר פרטים לגבי שיטות העבודה ולגבי סוג החומרים בהם היא עושה שימוש עבור אותה המטרה.  

סיכום – הלבנת גגות

במצבים בהם מתבצע איטום באמצעות זפת, הליך סיוד והלבנת גגות הינו חיוני וזאת על מנת להשיג תוצאת איטום איכותית ובעלת עמידות גבוהה לאורך זמן. יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל היתרונות הרבים אשר טמונים בהליך זה, קיימת כאמור, חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את אותה החברה אשר תבצע את העבודה.

חברת "טכנופלקס" הינה חברה מקצועית, בעלת 15 שנות ניסיון בתחום האיטום ובתוך כך, גם בעבודות זיפות גגות והלבנה – מה שיאפשר לכם להיות שקטים, שאתם עתידים ליהנות מתוצאה איכותית ועמידה ומכתובת אמינה, אליה תוכלו לפנות במקרה של בעיה.

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום עם החברה ולעשות את הצעד הראשון, בדרך להלבנת גגות בסטנדרטים בלתי מתפשרים.

כתבות נוספות

מעוניינים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית עוד היום ?

השאירו פרטים וקבלו הצעה משתלמת עבורכם !

צריכים מומחה איטום?

קבלו הצעה משתלמת עבורכם עוד היום!

עד 1000₪ הנחה למגיעים דרך האתר.

 

טכנופלקס – חברה עם מעל 15 שנות ניסיון

ועד 10 שנות אחריות על העבודה!