כמה עולה לאטום את הגג? – איטום גגות מחיר

תוכן עניינים

גג מתוחזק היטב הוא חיוני לניהול חיי השגרה שלנו בבית. לרוב אנו נוטים להעריך זאת רק באותם רגעים מתסכלים בהם הוא מאכזב אותנו ומתגלות נזילות או נזקים אחרים. אם נעצור לרגע ונחשוב על גג הבית שלנו – הוא חשוף לכל פגעי מזג האוויר ללא הפסקה – שמש, רוחות, גשמים או משקעי חורף קשים יותר ותנאי סביבה אחרים. לכן, בדיוק כמו שאנחנו מתאימים את המלתחה שלנו לכל עונה במהלך השנה, גם לגג שלנו מגיע להתאים את עצמו למזג האוויר הנתון. אז רגע לפני שהבלאי מרקיע שחקים, אלו כמה נקודות שיסייעו לך להתמודד עם תחזוקת הגג – מהצעת המחיר ומה משפיע עליה ועד האחריות שניתנת על כל עבודה.

איטום גגות מחיר בהתאם לסוג העבודה

ככל שירות מקצועי, גם לאיטום גגות מחיר המשתנה בהתאם לסוג העבודה הנדרשת. המחיר נקבע לאחר הערכה מקצועית בשטח, כזו הניתנת על ידי איש מקצוע מנוסה בתחום איטום הגגות. אלו שלוש הטכניקות המוכרות אותן אנו מציעים ללקוחותינו.

זיפות גגות וסיוד

השיטה הוותיקה ביותר לאיטום גגות היא שימוש בזפת ונחשבת גם לשיטה הזולה יותר. לצד היתרון שבמחיר חשוב להבין גם את החסרונות שבשיטה המוכרת: חשיפה לשמש והתפוררות, שחיקה מהירה. כדי להתמודד עם החסרונות הללו, אנשי מקצוע ממליצים להשלים את עבודת האיטום בסיוד הגג בלבן וכך לעכב את תהליך ההתפוררות והשחיקה.

יריעות ביטומניות

לצד הזפת, השיטה היעילה בתחום האיטום הביטומני היא שימוש ביריעות ביטומניות. איש המקצוע יוצר משטח אחיד בעזרת התכת היריעות ומונע סדקים. כאשר בוחרים ביריעות ביטומניות עם תו תקן ובאיש המקצוע המתאים, נקבל עבודה איכותית יותר ונהנה מגג אטום לאורך זמן, גם מול פגעי השמש.

איטום גג מרוצף

לאיטום גגות מחיר שונה כאשר מדובר בגגות מרוצפים. הגישה מעט שונה והמחיר מותאם לסוג העבודה הנדרשת לאחר הערכה מקצועית. העבודה יכולה להתבצע טרם הנחת הריצוף, לאחר הסרה של הריצוף או לחלופין, ללא הסרה של הריצוף. הגישה הנבחרת תעשה בתיאום ציפיות מלא עם הלקוח ותכלול צפי למשך העבודה ועבודות נוספות במידה וידרשו.

קיימות שיטות נוספות וחדשניות לאיטום המתאימות גם לגגות מוצלים. נשמח לייעץ לך בכל תהייה לגבי סוג האיטום המתאים לצרכים שלך ולתקציב העומד לרשותך.

מה עלול להשפיע על טווח המחירים?

עבור כל עבודה ייקבע מחיר בהתאם לפרמטרים המשתנים. לפני הכל, חשוב להבין כי הצעת המחיר תגיע לאחר ביקור של בעל המקצוע בגג המדובר והערכת המצב והעבודה הנדרשת. המחיר ייקבע בהתאם למידות של הגג, סוג העבודה והחומרים בהם נעשה שימוש, משך העבודה ועוד. ייתכן וילקחו גורמים נוספים בחשבון לאחר בחינת שטח העבודה. אנו לוקחים בחשבון את כלל המשתנים ומעבירים לידך את הצעת המחיר שלנו עבור עבודת איטום איכותית, שתיתן לך את הראש השקט, עם האחריות הנדרשת.

איך נשיג עבור איטום גגות מחיר משתלם?

כדי ליהנות מראש שקט לאחר עבודת איטום הגג, יש לקחת כמה משתנים בחשבון שנכנסים לתוך סל השיקולים כאשר בוחרים בהצעת מחיר:

●       בחירה באיש מקצוע בעל ניסיון מוכח בשטח

●       חווית השירות והליווי המקצועי המוצע לך כחלק מהעבודה

●       איטום גגות מחיר כולל גם את משך האחריות הניתנת עבור העבודה

כשלוקחים את כל אלו בחשבון כחלק מהצעת המחיר המקורית, אנו יכולים להבטיח לעצמנו עבודה איכותית שתחזיק מעמד זמן רב תחת אחריות – כל אלו יהפכו את ההשקעה למשתלמת במיוחד.

כבר מעל 15 שנים שהצוות שלנו בטכנופלקס מלווה לקוחות מכל הארץ באופן מקצועי ומסור. הצוות שלנו ישמח לעמוד לשירותך ולהעניק ייעוץ בכל הנוגע לאיטום גגות, מרתפים, קירות חיצוניים ועבודות איטום נוספות. בזכות ניסיון מקצועי שנצבר לאורך השנים מול לקוחות שונים וצרכים מגוונים בתחום, אנו בטוחים כי נוכל להגיע יחד להצעת המחיר המשתלמת ביותר שתכיל גם ערך מוסף ותתרום לאיכות חייך. 

כתבות נוספות

מעוניינים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית עוד היום ?

השאירו פרטים וקבלו הצעה משתלמת עבורכם !

צריכים מומחה איטום?

קבלו הצעה משתלמת עבורכם עוד היום!

עד 1000₪ הנחה למגיעים דרך האתר.

 

טכנופלקס – חברה עם מעל 15 שנות ניסיון

ועד 10 שנות אחריות על העבודה!