עבודות בטקל – כל מה שצריך לדעת

תוכן עניינים

עבודות בטקל

הגג הוא אחד האזורים הפגיעים ביותר בבית כאשר אורך החיים הממוצע של גג הוא 20 שנה, ללא הטיפול הנכון. הצורך באיטום ובבידוד מתגלה בהתחשב בגורמים כמו מזג אוויר, הזדקנות ויישוב קבוע של בתים. צורך זה הופך הכרחי כאשר בוחנים גורמים כמו הזדקנות, מזג אוויר ויישוב קבוע של בתים. כל הגורמים הללו תורמים לצורך בחומרי איטום יעילים יותר, סבירים, ושיפור ניכר בתכונות הבידוד התרמי. על ידי שימוש בעבודות בטקל אתם דואגים שהבית שלכם יישאר חם בחורף וללא דליפות שעלולות להוביל לריקבון עץ ולגידולי עובש.

מהן עבודות בטקל?

בטקל מורכב מהמילים "בטון – קל" – והוא מהווה שילוב של בטון וחומר מוקצף. שילוב של שני מרכיבים אלו מהווה חומר אלסטי וקליל לעיבוד אשר באמצעותו ניתן לבצע שיפועים בגג על מנת שהמים יזלגו למזרבים, בכך שמירה על הגג מפני שלוליות ומאגרי מים, לבצע בידוד מוחלט לטמפרטורת הבית מפני אילוצי מזג האוויר השונים ועוד.

היתרונות של עבודות בטקל

איטום גג איכותי

בעת מריחה נכונה, חומר הבטקל יוצר איטום גג יסודי ואיכותי, לכן, הוא נמצא בשימוש רב אצל קבלני בניינים, בעלי בתים פרטיים ועוד. הוא אוטם את חלחול המים למבנה, מונע היווצרות סדקים ורטיבות לא רצויה וכתוצאה מכך גם מונע עובש על הקירות ברחבי הבית.

חוזק ועמידות

מכיוון בטקל מורכב מחומר הבטון, כאשר הוא מתקשה הוא מהווה חומר חזק ביותר, לכן עמיד בפני תנאי הזמן ומונע חלחול מים והווצרות סדקים ופגמים בגג לאורך שנים.

מניעת משקעים בגג

באמצעות מריחה נכונה ומקצועית של חומר זה, יוצרים שיפוע של הבטקל אשר מנקז את המים במרזבים. כאשר לא מתבצע שימוש בשיטה זו, או מנגד – כאשר שיטה זו לא מתבצעת בצורה הנכונה, נוצרים משקעים בגג הבית כתוצאה משלוליות ומאגרי מים מתמשכים. שיטה זו בעצם מונעת היווצרות של אלו ומונעת נזקים והבתלות שמשפיעה על הגג משמעותית לאורך השנים.

בידוד תרמי

אחד היתרונות הבולטים של הבטקל הוא יכולת הבידוד התרמי שלו. עוד לפני מריחת החומר נמקם שכבת קלקר דקה. הפעולה הפשוטה הזו מביאה לכך שאפילו בחום של 40 מעלות בימי הקיץ הלוהטים במדינת ישראל, הבית יוכל לשמוע על טמפרטורה נעימה ולא יהיה חשוף להשפעות חיצוניות של מזג האוויר.

חסכון כספי ארוך טווח

כפי שציינו קודם בימי הקיץ החמים במדינה כמו שלנו המעלות יכולות להגיע אף ל- 40 מעלות ויותר 

ובעת הטמעת בטקל – הבית יהיה מבודד מפני השפעות חיצוניות של מזג אוויר וישמור על טמפרטורת חדר נעימה.

כתוצאה מכך, אין צורך לגרום למזגן לעבוד במשך שעות נוספות ואילו הוצאות חשבון החשמל יוקטן משמעותית לטווח הארוך! – כך לא רק ששיטה זו זולה בהרבה משאר השיטות השונות לאיטום הגג, אלא גם חוסכת כסף למשך שנים. 

סיכום – עבודות בטקל

לעבודות הבטקל מגוון יתרונות משמעותיים לאיטום הגג. אם כבר בחרתם בשיטה זו, אנו ממליצים לפנות לחברת איטום מוסמכת ומקצועית אשר תבצע עבורכם את העבודה, כיוון שמריחת החומר ללא הידע הנדרש עשויה להביא את התוצאה ההפוכה ביותר.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו להתייעצות בנוגע לשימוש בחומר זה.

רוצים לקרוא עוד אודות בטקל? לחצו כאן ותועברו לעמוד הרלוונטי

כתבות נוספות

מעוניינים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית עוד היום ?

השאירו פרטים וקבלו הצעה משתלמת עבורכם !

צריכים מומחה איטום?

קבלו הצעה משתלמת עבורכם עוד היום!

עד 1000₪ הנחה למגיעים דרך האתר.

 

טכנופלקס – חברה עם מעל 15 שנות ניסיון

ועד 10 שנות אחריות על העבודה!