קבלני איטום – בחירת קבלני איטום מומלצים בשבילכם

תוכן עניינים

קבלני איטום

עבודת איטום היא חלק חיוני בבניית מבנים ובשיפוצם. יש לוודא שאין כל אפשרות לחדירת מים למבנה, העלולים ליצור בעיית רטיבות על כל המשתמש מכך – נזק לרכוש בחללי הבניין, פגיעה בצבע והיווצרות עובש שהוא מפגע בריאותי מזיק. בעבודת איטום אין מקום לטעויות, אין "בערך" אלא רק בדיוק. עבודה שבוצעה באופן רלשני, אפילו מעט, תיגמר בחדירת מי גשם לתוך המבנה. לפיכך חשוב מאד לבחור קבלני איטום שיבצעו את העבודה ביסודיות. 

מה דרוש לבדוק בעת בחירת קבלני איטום?

חפשו חברות ולא עצמאים

עבודות איטום טובה מצריכה יסודיות, זמינות ואמינות. כלל אצבע חשוב הוא שלחברה בע"מ יש אפשרות טובה בהרבה להבטיח ולספק את כל אלה בהשוואה לעוסק עצמאי. כאשר אתם מחפשים קבלני איטום, חפשו חברה שתראה לכם כי יש לה מחויבות לשליטה בלוחות זמנים, לעבודה שוטפת ומתמדת מתחילתה ועד סופה, לאספקת חומרים טובים ולזמינות צוות גדול ומיומן שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. 

מוניטין

בדומה לתחומים רבים, גם בתחום האיטום שמם של הטובים יוצא למרחוק. אל תסתפקו בבעל מקצוע עלום שם שנתקלתם בו במקרה או שאינכם מסוגלים למצוא מי שימליץ עליו או יפרט אודות עבודתו. חפשו המלצות אצל חברים ומכרים. בדקו לאיזו חברה יש אתר אינטרנט מושקע המכיל את המידע וההסברים הנחוצים לכם, מה שמעיד על השקעה בפרסום ובלקוחות. 

על זול משלמים ביוקר…

כפי שכבר כתבנו, עבודת איטום יש לבצע בקפדנות ועל הצד הטוב ביותר, ללא פשרות. קבלני איטום שיציעו לכם מחיר אטרקטיבי, זול משמעותית מהמתחרים, יבצעו עבודה בינונית במקרה הטוב. ועם הגשם הראשון אתם תרגישו בכך למרבה הצער. לכן בחרו רק קבלנים המציעים מחיר הוגן אך לא זול מדי, חברה שתבטיח לכם עבודה איכותית עם אחריות ותתמחר אותה בהתאם.

אחריות

חשוב לציים את גורם האחריות, שאיננו תמיד ברור לכולם. קבלני איטום מקצועיים יספקו לכם תמיד שירות עם אחריות לאורך זמן. קבלני איטום מקצועיים יספקו אחריות לתקופה של עשר שנים. חלקנו עלולים לשכוח לדרוש תעודת אחריות מבעל מקצוע או חשים חוסר נעימות. ללא אחריות אתם מסתכנים בתשלום כפול – בעבודה עלולים להתגלות פגמים והאדם שביצע אותה יתחמק מתיקונם וייעלם, וכך תמצאו עצמכם נאלצים לשלם לבעל מקצוע נוסף על מנת שיתקן או יבצע את העבודה מחדש.

תחומי התמחות

תחום האיטום כולל בתוכו תתי תחומים שונים, לדוגמא: איטום מרתפים למים, איטום מאגרי מים, זיפות גגות… וכן שיטות וטכנולוגיות כגון יריעות ביטומניות ובטקל. בררו אצל קבלנים שונים האם הם עובדים במספר תחומים ובמספר שיטות. קבלנים בלתי מקצועיים עובדים בתחום אחד או שניים, לעומת חברת קבלני איטום מקצועית אשר תוכיח את התמחותה ושליטתה בכל הקשור לתחומי עבודתה השונים. כך תבטיחו לעצמכם עבודה איכותית וראש שקט.

בחירת קבלני איטום – סיכום

עבודת איטום היא חלק מהותי משלמותו של המבנה. השקיעו את הזמן, המשאבים והסבלנות באיתור  חברת קבלני איטום איכותית, ותיקה ואחראית, שעובדים בה בעלי מקצוע רציניים וזמינים. כך תוכלו ליהנות מתוצאה מיטבית ולהיות בטוחים שהנכס שלכם יישאר יבש ונקי. חורף נעים!

לקריאה נוספת בנושא איטום גגות – לחצו כאן.

כתבות נוספות

מעוניינים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית עוד היום ?

השאירו פרטים וקבלו הצעה משתלמת עבורכם !

צריכים מומחה איטום?

קבלו הצעה משתלמת עבורכם עוד היום!

עד 1000₪ הנחה למגיעים דרך האתר.

 

טכנופלקס – חברה עם מעל 15 שנות ניסיון

ועד 10 שנות אחריות על העבודה!